Food!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dans, träning och ohälsa  |  Daterat - 2013-02-06 » 22:20:03

Kom hem från dansen för ett tag sedan, är heeeelt slut i både kropp och huvud... Kan säga att alla klasserna idag var svåra på sitt sätt :) housen för att jag är ovan vid den stilen, hip hop avancerad för att det var en snabb koreografi så blev svårt att hänga med för lilla mig! Och hiphop nybörjare för det lilla jag var med var stryka och sist dancehallen för då orkade jag knappt stå ;)

Men nu är jag hemma jag överlevde och det gick ändå ganska bra! Har precis käkat ett proteinrikt dunderkvällsmål ;) omelett med spenat och två stycken fibermackor med lite paprika på. Har en vegetarisk dag i veckan (minst) och idag blev allt veggie :)

Frukost; fiber havregrynsgröt med kanel och önos lågkalori äppelmos

Middag; wokgrönsaker med kokosmjölk serverat till fullkornsbulgur

Återhämtnings mellanmål; 2 bananer och en gainomax

Kvällsmaten står ju ovanför ;) känner mig så tjock när jag skriver allt detta haha! Men kan säga att så mycket (nästan mer) behövs det om man ska träna/dansa i ett par timmar :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!