Nordiska mästerskapen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dans, träning och ohälsa  |  Daterat - 2012-03-24 » 23:06:17

Såhär såg jag ut när jag begedde mig till Boråshallen för att kolla på lite cheerleading av hög kvalité! :D

 

Fina föredetta lagkamrater had som fun i det fina vädret

There ain´t no party like a cheerleading party!

När jag kom hem avnjöt jag en kycklingsallad från Orion, så konstigt att jag aldrig äter på tävlingar. Vare sig om jag tävlar eller inte, blir liksom inte hungrig! Men dagen har varit grym, saknar cheer så jag kan dö men hoppas att jag kan råda bot på det snart. Imorgon är det DM och då blir det att parkera arslet i boråshallen ännu en gång! :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!