Go hard or go home

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dans, träning och ohälsa  |  Daterat - 2012-03-29 » 20:56:36
Var på cheer träning idag, första på ett bra tag, och kära vänner det känns! Men jag körde så gott jag kunde och tror att jag fortfarande kan det där, hoppen satt, byggen gick bra, flickisen satt den med. Men det var knappast enkelt, var helt slut och mina lår känns fortfarande inte riktigt ordentligt haha! Men hoppas att jag får köra så mycket som möjligt, känns sjukt skönt att få träna cheerleading igen. Bygg, gympa och dans allt i ett liksom, awesome! Har även börjat mitt nyttiga liv på riktigt, käkade gröt innan träningen mättande, gott och nyttigt!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!