Oinspirerad

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Text, lyrics and emotions  |  Daterat - 2011-03-23 » 23:00:07
Drog en outfit idag, en sådan där enkel en men som ändå kan vara värt att visa för att väga upp min fruktänsvärda uppdatering. Men jag lägger upp den sedan. Och jag har förövrigt brist på inspiration och ork. Det är så mycket att tänka på att jag inte riktigt får in allt i huvudet, igår satt jag huuur länge som helst med en musik mix, som blev bajs, kom på just det Samhälls test/prov dagen efter, satte mig och pluggade kunde jag koncentrera mig neeej! Tänkte ju bara på den där jävla mixen som blev sääämst. Ska bli så jävla skönt andra april, då har jag lämnat in projekt arbetet och högskole provet avklarat, då är det liksom bara det där som ska vara "roligt" som är kvar. Ni vet det där, med balen studenten vänner och kärlek och allt sånt. Men just nu säger jag BITE ME och jag saknar små stunder av lugn och trygghet.


Och känner att jag bygger en bomb eller något inom mig, fast det är lite mer som ett kärnkraftverk påväg mot härdsmälta typ. Det är inte riktigt kaos ännu, men det läcker ut lite strålning och sånt där i form av spydiga kommentarer, otacksamhet och sura och pessemistiska kommentarer. Lite så som jag var innan jag började gymnasiet, liksom gifitg. Behöver något som lugnar mig lite. Därför ska det bli så äckligt skönt att träna imorgon, och tävla på lördag så att man kan bara softa med bra brudar. Det är svårt att beskriva hur lagkänslan är precis innan tävling, det är awesome och fastän man är nervös så är det en så fin känsla. Som sagt, can't wait för en hel dag utan strålningsläckor.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!