Where did the good times go

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Text, lyrics and emotions  |  Daterat - 2011-01-08 » 01:14:23
Är hemma nu, hade trevligt på lilla bränneriet med Michelle, Elvira och Viktor. Nu sitter och kollar igenom gamla bilddagboken, blir full av både kärlek och sorg. Jag läser att han alltid skulle finnas vid min sida, alltid älska mig, att jag var det bästa som hänt honom. Vi spenderade ett och ett halvt år tillsammans, lite mer. Det gör så ont så ont att älska någon så mycket. Jag saknar den självklarheten som fanns det första året, då fanns det liksom bara vi. Inga andra, inga problem inget som man mådde dåligt över. Jag saknar att bara vara hans, jag hatar att vara jag och han. Jag vill vara vi. Sådär alldeles självklart som det var innan. Då vi träffades varje dag, no questions asked det bara var så. Jag saknar dom dagarna men förstår att det var tvungen att förändras någon dag, men ville inte att det skulle förändras så drastiskt. I hope he still loves me... jag vet att det inte är på samma sätt som jag älskar honom men, det är förståeligt. För en sådan kärlek som jag känner för honom är svår att ha. Den är så stark och jag är lite rädd att han kommer bli skrämd av att jag känner såhär. Men samtidigt inte, det enda som inte har förändrats mellan oss är mina känslor för honom. Jag älskar honom, jag är lika galet avundsjuk när folk får umgås med honom när inte jag är med, för jag vill ha varje minut med honom. Han är mitt största beroende. Tänker på honom alldeles för ofta, saknar honom för ofta. Jag vill inte att mina känslor ska förändras, kommer vara så tom då. Så ensam, jag skulle kunna leva enbart för mina känslor för honom, bara en liten del av dom var besvarade så hade jag varit nöjd. Jag skulle kunna leva på hans närhet, mår som bäst när jag är nära honom, verkligen bäst...

Gud, behövde skriva av mig lite... and now you all know, I still love him, like I always have...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!