Heeeey yall

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dans, träning och ohälsa  |  Daterat - 2011-01-21 » 00:22:07
Ligger i sängen och kan inte sova för fem öre! Kanske beror det på att det är fullmåne eller kanske för att jag nästan precis kom hem från Erika. Har spenderat denna kvällen hos henne var där igår kväll också, kollat how I met your mother och bara tjötat. Men innan jag åkte till Erika var jag på träning med Seniors black, and it was legen-wait for it-dary! Eller kanske inte, men awesome i alla fall :) Allt satt asbra, stämningen var på topp men bäst av allt jag lyckades bli av med en rädlsa jag haft hur länge som helst och körde rondat flickis flickis. Jag bara körde och det kändes så jävla gött, har kämpat med att bli av med den rädslan hur mycket som helst, hoppas att rädslan håller sig borta! För jag SKA köra den på dm, så är det bara! :D Haha, appropå träningen, har fått lite söta minnen från träningen i måndags och idag, i form av skoavtryck på armen haha, ett på överarmen som jag fick i måndags när jag gick in och fångade en tjejs fot, och det andra fick jag idag när jag av misstag blev trampad på i ett bygg, som tur var är tjejen så liten att det inte kändes, tur är väl det eftersom jag även blev trampad på i ansiktet haha xD Meen ska väl antingen lägga mig och läsa eller kolla lite mer how i met your mother, jag tror ju på det senaste. Jag menar jag börjar tolv imorgon, så det är ju inte sån panik med att sova än ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!