If music be the food of love play on

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Text, lyrics and emotions  |  Daterat - 2010-11-18 » 23:05:36
Just nu sitter jag och lyssnar på lite härlig musik och gör inget annat typ. Kollar runt lite på facebook, kollar bloggar och bara softar. Men mest av allt tänker jag, jag tänker på vad det vad jag gjorde fel. Vart vi försvann och varför. Jag tänker på varför jag inte kan glömma och bara gå vidare. Jag hatar att vara sådan här, jag vill vara lycklig jag vill inte ägna så många tankar på någon som inte ens tänker på mig. Klarar inte av det här. Jag måste göra något, och det är snart innan jag exploderar, vissa dagar, vissa stunder, vissa veckor önskar jag att jag var någon annan. Någon som kunde göra rätt för sig själv, som inte plågade sig själv med tänk om och varför tankar hela tiden. jag orkar inte med mig själv. Jag orkar inte med honom, ändå vill jag, jag vill så mycket att det gör ont. Jag drar mig själv i två olika riktningar och snart tror jag att jag går av...


Och jag skäms för att be och jag skäms för att gråta
Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta
Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig
Skratta åt det, för då kommer jag kanske över det
Hur kunde du falla när han sa,
Jag älskar dig, jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Mina vänner säger: "Vakna upp
Och sluta tänk på det"
Men vad vet dom? Nu är nån annan än jag närmare
Livet innan det kunde jag, utan och innan
Jag kunde haft det så för alltid
Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade

Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans
Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam
Och alla vill väl ha dig nu
Dom har ju väntat på det här
Och jag hatar att jag älskar dig
Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Den låten förklarar väldigt bra mina känslor just nu, Håkan med "jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig"


Långt och jobbigt inlägg, men behövde skriva av mig. Jag saknar att skriva... jag tror jag ska börja igen, få ut all skit genom ord i en vacker ström, men jag ska inte tävla nej, verkligen inte...

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!