This week

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2014-03-19 » 23:33:02
Så nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men kan säga att alla dagar har sett i stort sett likadana ut. Först c uppsats plugg sedan hem och snabb byta om till dansen (så jag hinner inte ta outfit bilder) och sedan blir det ett par timmar dans och när jag kommer hem är jag vrålhungrig och trött så orkar inte blogga. Det enda som har hänt som brutit av det hela är att jag i helgen åkte till Borås för att träffa nära och kära en stund. Men jag kan ju i alla fall publicera de bilder jag tagit på sista tiden så får ni se hur jag har det i alla fall. Imorgon är jag ledig så kanske knåpar ihop ett lite roligare inlägg då :)
 
So it´s been a while since I wrote here, but lets just say that all my days look pretty much the same. First some thesis writing and then home and quickly change for danceclass (so I don´t have time to take outfit pictures) and then a couple of hours danceclass, and when I get home I´m starving and to tired to write a post. The only days that hasn´t followed this schedule was this weekend when I went to Borås to visit my loved ones. But I was thinking that I could post some pictures I´ve took the last couple of days. Tomorrow I have a day off so maybe I´ll post something more fun than this :)
 
Studying requires a lot of snacking, so I´ve been trying to be healthy, here with turkish yoghurt, honey and hardbread
And my thesis also requires me to take breakes, like painting my nails or fixing my jeans
 
And here´s an outfit from danceclass and one from a night of relaxing
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!