The last couple of days

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2014-03-10 » 15:38:06
Har inte skrivit här på ett tag, har väl inte haft direkt mycket att skriva om och har bara hängt i mjukiskläder dom senaste dagarna (hur gött!). Men tänkte att jag kunde skriva lite vad som har hänt dom senaste dagarna, jag kan börja med i torsdags.
 
I haven´t been writing here for a while, I haven´t really had anything you write about and I´ve only been wearing my sweatpants (So nice!). Well I was thinking about writing whats been going for the last couple of days starting with Thursday.
 
 
Då var jag först på dansklass och sedan var det dags att gå på min första hockeymatch. Växjo Lakers mötte AIK och jag satt längst fram. Jag höll på att skita ner mig när första tackling kom framför mig och det small till i plexiglaset, men det var så mycket roligare att se hockey på plats än på tvn, hade det inte varit så dyrt hade jag lätt gjort om det! :)
 
At Thursday I was first at danceclass and then it was time for my first hockey game ever. The Lakers played AIK and I sat on the front row. I almost shit my pants when the first tackle happened in front of me, but it was way more fun to see hockey for real then on TV, if it wasn´t that expensive I would do it more often! :)
 
 
 
I fredags var det dags för Karnivalfest på Lyan som är en korridorr här i Växjö. Jag kände inte för att klä ut mig så blev enkel svartvit outfit som inte fastnade på bild. Däremot lyckades jag ta en bild på Flo som klätt ut sig till rockare tillsammans med ett par riktigt karnevalklädda brudar!
 
Friday was time for carnevalparty at Lyan. I didn´t feel like dressing up so went with a black and white outfit that didn´t ended up in a picture. I did manage to snap a pic of Flo who dressed up as a rocker togheter with to real carneval ladies!
 
 
I Lördags bjöd jag in utbytesstudenterna på något riktigt svenskt, tacos, melodifestivalen och lördagsgodis. Till slut blev det bara Priska och Krista som dök upp så jag fick fruktansvärt mycket tacos över så har kunnat käka det i flera dagar, mums!
 
I envited some of the exchange students for a real swedish event on saturday, tacos, melodifestivalen and "saturdaycandy". Eventually it was only Priska and Krista who showed up and that left me a lot of left over tacos, I´ve been able to eat it for days. Yummy! 
 
 The winner of Melodifestivalen - Sanna Nielsen. Really not the right song that should´ve won :/
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!