Knuckle rings

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - DIY  |  Daterat - 2014-03-23 » 21:45:48
Idag har jag varit lite kreativ, letade runt på youtube vad jag kunde göra med den ståltråden som jag köpt men aldrig använt till smycken. Hittade en video på supersnygga knuckle rings utav ståltråd. Tyvärr insåg jag efter att jag använt ringarna lite att min ståltråd är alldeles för tunn och svag så den formar om sig hela tiden :( Men jag ska absolut köpa lite starkare ståltråd och göra flera, tycker dom blev supersnygga!
 
Today I´ve been a bit creative, I was looking around on youtube to find ideas what to do with the wire I had in my DIY-box but haven´t used. I found a video with some awesome knuckle rings made of wire. Unfortunatly I realized that the wire I had was way to thin and weak so it kept reshaping when I wore them :( But I will definitly buy some stronger wire and do some more rings, I think they look amazing! 
 
As you can see I made three different ones, one with some spirals, one wrapped two times around and one simple kind, that one I made a lot of so I could have them on each finger on my left hand :)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!