First outfit in a long time

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2014-02-25 » 14:24:28
Sist vi sågs så var det den 14 augusti, det har hänt en del sedan dess vill jag lova! Men det kommer jag till senare, men det senaste känner jag att min lust att blogga har kommit tillbaka igen. Därför tänkte jag ge mig på det här igen, samma koncept som förut. Ni vet, mitt liv, mina kläder, dansen och festerna, så mycket har inte förändrats utan det är mer jag.. Jag mår bättre, är gladare och har ett större självförtroende än någonsin. Och stilen har väl förändrats en del också. Har fallit mer för det klassiska (som inte syntes idag) och har kommit underfund med min syn på kläder. Jag har insett att jag inte har en stil, jag har många! Men här kommer i alla fall en dagens outfit, första på länge!
 
Last time I wrote here it was the 14th of august, I can say a lot has happened since then! But I´ll get to that later. This is just an oufit post, the first in long time. On this picture you can´t tell the changes in me nor my style, but I´m happier and with a better confidence and an understanding in my style. That I don´t only have one style I got many! 
 
 
Sweatshirt - Sheinside, Jacket - BikBok, Pants/leggins - Nelly, Boots - Dr.Martens
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!