Wednesday outfit

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2013-05-24 » 13:57:37
Såhär såg jag ut i onsdags när jag var ute och dansade nykter på Sivans, hade ca 30 minuter på mig att göra mig iordning efter danslektionen :) Men det var väldigt roligt i alla fall! Nu ska jag iväg till stan eller Grand Samarkand och kika lite grann :) Ha det fint! Förresten, ni har väl inte missat mitt underbara rosa hår ;)
 
 
This is how I looked wednesday when I was out dancing sober at Sivans, had about 30 min to get ready after danceclass! :) But I had fun, now I´m off to grand samarkand to look around a little! And by the way, I guess you´ve noticed my amazing pink hair? 
 
 
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!