Prom pt.2

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2013-05-30 » 22:22:00
Här kommer lite mer bilder från gårdagens bal, som sagt var det ju då Bäckängsskolans tur!
 
 
 
Här är fina karin och hennes bal dejt och en annan kille som hoppade in i bild ;) Tyckte att henens klänning var helt underbar! :)
 
 
 
Och här är då syrran, bilden nedersta bilder är syrran och en av hennes äldsta och närmsta vänner Cissi. 
  
 
 
Här har ni Anna och hennes dejt
 
 
 
Mahnor och hennes dejt. Mahnors klänning var nog en av favoriten under kvällen!
 
 
 
Fina Sara och hennes dejt, gillar enkelheten hos Sara fastän det är så himla vacker :)
 
 
 
Emilia hade en flätad klänning, precis som dom senaste åren var det populärt iår igen 
 
 
 
Mimmi var också riktigt fin!
 
 
 
Här är Linnea och hennes kompis Emelie, olika klänningar men båda fina på sitt egna sätt!
 
 
 
 Linnea och hennes gäng på klassen!
 
 
 
De klänningarna som jag föll mest för iår var de som hade spetsdetaljer, tyvärr kunde jag inte fota mer än de personer jag faktiskt kände eftersom att jag fick armbåga mig fram för att fota folket. Så går det när man är liten! Men Mimmis och Mahnors klänningar som ni ser ovan är några av favoriterna, en annan var en tjej som hade en vit Ida sjöstedt klänning (men det är klart, Ida sjöstedt är ju klänningarnas mästare!) En annan favorit var en svart klänning med spets i överdelen! Tyvärr så har jag så mycket i skolan så jag kunde bara gå Bäckängsbalen!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!