Prom make up

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-05-31 » 14:24:40
Nämnde som sagt att jag gjorde syrrans make till hennes bal. Måste säga att jag är ganska stolt ändå, jag som aldrig använder annat än svart och brunt när jag sminkar mig lyckades med en slags rosa sotning som inte såg ut som om den passade på en femåring :) Tydligen så satt det hela kvällen också, trots att syrrans överkänsliga ögon rann från det att hon satte sig i bilen tills att hon gick in på balen. Jävla allergier alltså!
 
As I mentioned I did my sisters make up for her prom. I have to say I´m pretty proud, I´m only doing black and brown eye make up but managed to do some sort of pink smokey eye that didn´t look like it belonged on a five year old :) Apparently it lasted all night too, eventhough her eyes was running from the time she got in the car to when she went insde. God damn those allergies! 
 
 
 
These pictures are from the night before prom, when we did our trial-run. The night of prom she was way to stressed to let me shoot it! :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!