goodbye dinner

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-05-21 » 18:39:03
I Lördags var det den officiella avskedsmiddagen för utbytesstudenterna. Det var väl trevligt, men kvällen på Stallarna var ännu roligare! Jag älskar mina vänner och det kommer vara så galet tomt när dom åker. Dom har fyllt mina dagar med fester, skratt och ren och skär glädje. Jag känner mig så lycklig över människorna jag träffat och dem har gett mig en anledning till att resa runt i världen och träffa alla vnner jag mött. 
 
Saturday was the day of the official goodbye dinner for the exchange students. It was nice, but the night at Stallarnas was way more fun! I love my friends and it will be so empty when they leave. THey´ve filled my days with parties laughter and pure joy. I feel so lucky to have met these people and they have given me a reason to travel so I can meet them again. 
 
 
 
I love you all <3
 
Photos are taken by either me, Mariella or Anna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!