Flowers and pleated skirts

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2013-05-21 » 14:07:07
Jag tror att kombinationen av rosa hår och sommarvärme har gjort att min stil har förändrats lite. Från att älska nitar, svart och läder till att känna mig bekväm i vita klänningar och kjolar! Missförstå mig inte, jag älskar fortfarande den lite rockigare stilen men tycker inte det passar när det är 25 grader ute ;) Så i fredags såg jag ut på detta sättet, tyckte det var passande sommar outfit, och jag vet det är inte sommar än, men den dagen var sommar för mig. Låg ute hela dagen på min lilla "altan" (som egentligen är ett plåttak precis utanför mitt fönster) och bara njöt av solen, såpass mycket att jag brände mig riktigt rejält på ryggen och höger arm. Men så värt det! Men som sagt bilden är från i fredags, från Mariellas födelsedags fest. 
 
 
I think the combination of pink hair and summer heat has changed my style a little. I went from loving studs, black and leather to feeling comfortable in white dresses and skirts! Don´t get me wrong, I still love that rockish style but I don´t think it´s fitting when it´s 25 celcius outside ;) So last Friday I looked like this, I thought that it was as suitable summeroutfit, okey I know it's not summer yet, but that day really felt like summer. I spent all day on my "deck" (it´s really just a tin roof outside my window) and just enjoyed the sun, so much that I actually got a pretty bad sunburn. But it was really worth it. But like I said, this picture is from last friday, from Mariellas birthday.
 
 
 Cardigan, flower bra and belt - Gina Tricot, skirt - Nelly.com, shoes - converse
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!