Mellomys

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-03-09 » 20:49:38
Sitter hemma i mina mjukis och göttar mig med en ask vindrovor och en skål med lite naturgodis. Kollar självklart på folkfesten melodifestivalen, det är ju ändå final ;) Men konstigt nog har jag sett nästan alla avsnitt, vad fan hände där liksom :P Appropå mello, hur snygg får man vara, syftar såklart på Anton Ewald. Killen som sjunger, dansar och är sexig så man dör. Men nu ska jag återgå, ska se en riktigt jävla schlager (fnizz)
 
Sitting at home in my sweatpants and getting nasty with a box of green grapes and some chocolate and nuts. And ofcourse I´m watching the "melodifestival", the swedish music competetion ;) Speaking of it, one of the contestant Anton Ewald, is so hot you can not believe, he dances, sings and well, he looks amazing :P 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!