This weekend in pictures

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-06-16 » 21:39:08
Här kommer lite bilder från helgen. Den har varit mysig, rolig och händelserik! :)
 
Först var det tänkt att fredagen skulle spenderas hemma hos pappa men Karin ropade fest, så det blev förfest och sedan drog vi vidare till wisers istället! Hade det roligt och dansade lite grann, men tror att det kommer ta ett tag att vänja mig vid Borås uteliv, nu när jag är van vid campus ;)
 
The initial though was that the friday was gonna be spent at my dads' house, but Karin yelled party. So instead we went to a preparty and then we went to wisers! I had fun and danced a little bit, I think it´s gonna take me a while to  get use to the party scene here in Borås when I´m used to campus ;)
 
 
 
I lördags var det dags för det årliga kubbmästerskapen i Bosnäs. Det var första året jag var med och det var riktigt roligt! Tror nog absolut att jag är med nästa år också! 
 
Yesterday was the annual kubb-championship in Bosnäs. It was the first year I participated and it was real fun! I think I´m gonna join it next year aswell!
 
 
 
Idag var det konfirmation för min kusin Olivia och även för Oskar. Det var trevligt och det bjöds på sjukt mycket mat sen. Tror jag rullade därifrån! 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!