Sunny day

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-06-17 » 23:30:04

Idag har jag varit allt annat än produktiv! Har läst ut en bok på altanen där jag legat och solat från det att jag gick tills solen försvann från altanen. Har varit drömgött, kände att jag var tvungen att passa på när jag ändå var ledig. Man vet aldrig när solen kommer tillbaka! Efter solhänget drog jag och kikade in lite på Nelly outleten, såg inte jättemycket som jag ville ha. Eller jo det gjorde jag väl egentligen, men plånboken tillät mig väl inte.. Får ju inte nya pengar förrän i juli och vill spara mina pengar så jag kan resa lite! :)

Tänkte visa lagbilden från kubbturnerinen i lördags :) laget bestod av mig, pappa och hans fru :) hoppas att ni läsare haft en bra dag!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!