Nelly outlet

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2013-06-19 » 21:04:11
Var en snabbis inne på Nelly outleten på Åhaga idag för att försöka hitta något att ha på mig på midsommar. Känns rätt gött att ha outleten nära då som är alldeles full med klänningar och skor och lite annat gött för en riktigt billig peng. Annars har jag bara jobbat dom senaste dagarna, jobbar på midsommarafton också, men bara till fyra. Efter det så är det partaj i Herrljunga som gäller av alla ställen ;) Ska nog bli roligt! Hittade i alla fall en klänning idag, och även ett par skor. Totalt så gick kalaset på 149kr, sjukt gött! Och skorna kikade jag på även förra året men då fanns dom såklart inte i min storlek, men nu såg jag att dom fanns där så var tvungen att satsa! :)
 
I went to the Nelly outlet a little bit today to try and find a dress for midsummer. It feels quite nice to have the outlet so nearby full of dresses and shoes and other stuff basicly for free. Well when I´m not shopping I´ve been working, even on midsummer am I working. After work I´m going to a party in Herrljunga, hope it´s gonna be fun! :) Anyways, found a dress today, and a pair of shoes. I only paid 149 kr for it all, so sweet! And last year I had my eye on these shoes but never saw them in my size, so when I spotted them today I just couldn´t leave them! 
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!