Graduation part 2

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-06-12 » 16:34:21
Jag vet att jag kommer lite sent med dom här bilderna, en vecka för att vara exakt. Men det har varit full rulle denna vecka! Det har varit fester, dansträningar, massa avsked (tänkte att jag skulle lägga upp ett inlägg om alla mina underbara vänner som åkt hem någon dag) och sedan har jag haft skolarbeten, besök i växjö och igår började jag på mitt sommarjobb. Så som sagt det har blivit en del :) Men tänkte att jag lägger upp dom här bilderna nu när jag har några timmar innan jag ska tillbaka till jobbet igen :)
 
 Dessa bilderna är från flaken. Jag står fast vid att det är den bästa festen jag NÅGONSIN varit på i HELA mitt liv! :D
 
 
I know that these pictures are coming a bit late, one week to be exact. But this week has been really busy! It´s been parties, dancepractise, lots of good byes (I was thinking about making a post about my wonderfull friends that has went home) and then there´s been some schoolwork, I had a visitor and yesterday I started working again. So like I said, it´s been busy! But I´ll post the pictures now when I have a couple of hours before I go back to work :)
 
These pictures are from the truck. I stand by it, the truck is the best party I´ve ever been to!
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!