Fake it ´til you make it

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2013-07-09 » 08:06:47
Jag är inte den tjejen som gärna lägger massa pengar på ett klädesplagg eller så bara för att det råkar vara ett speiciellt märke på det. Jag kan gärna köpa en billigare kopia som förmodligen har sämre kvalité så att jag kan köpa massa annat också. Jag vet nämligen att jag tröttnar snabbt, speciellt om det är lite speciella saker. Men nu har jag ändå suktat efter dom där american apparel disco pants ett tag, men ville inte lägga dom pengarna på ett par byxor. Så när jag hittade ett par för 300kr på nelly köpte jag dom utan att tveka, från Fanny Lyckmans kollektion. Jag köpte även ett par skor på Din skos rea, ett par creepers look alike :)
 
I don´t like to spend a lot of money on clothes just cuz they happen to be from some brand, I´d rather buy more clothes instead. But for a while now I´ve been eyeing these pants from american apparel called disco pants, so when I found a cheaper version on nelly I just couldn´t help myself! And I also bought a pair of creepers look alike on Din skos´ sale :)
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!