Essie and O.P.I

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-07-09 » 13:18:35
Den 1a juli slutade jag röka, och för att fira att jag varit så sjukt duktig så unnade jag mig två lite "finare" nagellack. Det blev ett från O.P.I och ett från Essie. Tanken var att jag skulle köpa ett chanel men tänkte att varför inte köpa två bra för priset av ett? Så det blev två ljusare lite nude färgade nu till sommaren. Tycker O.P.I färgen är finare men kunde inte lämna Essie lacket på hyllan, hallå färgen heter ballet slippers!
 
 
First of july I quit smoking, and to celebrate that I´ve done so good I bought two nicer nailpolishes. I only have cheap crapy ones. I bought one from O.P.I and one from Essie. The plan was to get one from chanel but i wanted two nice ones for the price of one ;) The shades are light nude, perfect for the summer. I think the O.P.I colour is nicer but I couldn´t leave the Essie in the store, I mean the colour is called ballet slippers"
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!