Nightsky nails

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - DIY  |  Daterat - 2013-01-04 » 17:18:12

Råkade glömma bort att lägga upp nyårs inlägget innan jag åkte ;) ska se om jag hinner göra det när jag kommer till Borås istället ;) sitter nu på tåget till Borås ännu en gång, kom fram till att jag sovit i min lägenhet tre nätter sedan den 21 december! Helt galet haha!

Eftersom jag glömde nyårs inlägget får ni istället en bild på hur mina naglar såg ut på nyår, svart grund med glitter ovanpå. Ser nästan ut som en stjärnklar natt eller vad tycker ni? :)

Postat av: julia
URL: http://byjulia.se 2013-01-06 / 19:44:56

Himla fint!

Svar: Tack så mycket :)
Johanna


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!