Dream a little dream of me

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-01-16 » 23:55:28
Nu under kvällen har jag suttit och pillat lite med en video för första gången någonsin! Den första är en liten video på mitt sovrum, eller sovrum och sovrum, den delen jag använder som sovrum i min mysiga etta! :) Tänkte lägga upp lite videos då och då. Nästa video kommer också vara av min lägenhet. Vad tycker ni, låter det som en bra idé?
 
During the evening I´ve sat and made a little video for the first time ever! This one is of my bedroom, well bedroom or bedroom, that part that I´m using as a bedroom in my cozy one bedroom apartment! :) I was planning on uploading some videos from time to time. Next video will also be of my apartment. What do you think, does it sound like a good idea?
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!