Afternoon snack

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-01-17 » 19:22:44

Blev sugen på att testa dessa bananplättar som jag sett på så många boråsbloggar nu ;) ärligt talat så var jag väldigt skeptiskt i början, plättar med banan och ägg? Lät sjukt äckligt men ju mer jag tänkte på det desto bättre lät det. Snabbt och enkelt, banan och ägg är nyttigt så... why not! :) testade idag, hade i riven kokos i smeten, och det mina vänner, blev gott! Till plättarna hade jag bärmix från Ica, mest vinbär. Hade helst velat ha hallon tror jag faktiskt!

Har ni inte testat och behöver ett snabbt mellanmål, try it! :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!