Drinking coffe and writing

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-02-20 » 17:00:29
Sitter och skriver på papret just nu, kom in i ett skönt flow så imorgon är det inte speciellt mycket kvar att göra! :) Fast jag måste ner till bibblan imorgon för att låna en bok som är obligatorisk att ha med i papret så får se om jag kan hitta en mening eller två som är relevanta till mitt ämne ;) Men har som sagt inte mycket kvar nu, skönt! Men behöver däremot mer kaffe, det är något som jag alltid behöver när jag pluggar, kaffe i mängder! Eftersom jag sitter hos Tim nu och han inte har någon kaffebryggare och bara koffeinfritt snabbkaffe (hur många fel är inte det liksom) dricker jag faktiskt ica   basics snabbkaffe. Kände att jag inte hade lust att lägga typ 70kr på ett kaffe när snabbkaffe ändå inte är speciellt gott, så köpte ica basics snabbkaffe häromdagen. Tänkte att det skulle smaka arsel men med lite mjölk i är det faktiskt riktigt godkänt! Men nu ska jag skriva lite till, sedan ska jag hoppa in i duschen för ikväll ska jag till Bäckängsskolan och kolla på deras vårkonsert som syrran är med i! :)
 
I´m working on the paper right now, got in to a nice flow so now it´s not much left to do. Just need to get to the library to borrow a book we have to use to this paper. But I´m drinking loads of coffee, and since Tim doesn´t have a coffeemaker and only decaf instant coffee I bought Ica basic instant coffee the other day. Thought it would taste like ass, but with some milk it wasn´t bad at all! Now I´m gonna write some more on the paper and  then shower, tonight I´m going to my former school to watch the spring consert that my sister is in :)
 
Postat av: Rebecca
URL: http://rebeckhaam.blogg.se 2013-02-21 / 09:19:41

kikar in :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!