Tuesday dress

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-09-04 » 14:44:00

Idag har jag på mig det här, en klänning från Gina tricot med slits som aldrig är använd. Anledning till det tror jag är för att jag känt mig helt galet tjock tidigare när jag har haft mig den, det tunga tyget hänger liksom ganska ocharmigt över magen! Men igår insåg jag att det kan bli ganska najs med en stickad tröja över och ja, det funkade ;D Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske blir det en sväng förbi Grand Samarkand, ett köpcenter  i Växjö som jag aldrig har varit på. Vi får se om grannen är på, det är hon med bilen och jag har inte lust att åka buss dit själv :)
 

 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!