Söndasmyser

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-09-09 » 21:39:44
Sitter just nu med en ansiktsmask, eller tja, det är en ansiktsmask och ansiktstvätt i ett. Från Neutrogena, den där visible clear som hade den där sjuka reklamen "say goodbye to blackheads". Jag kunde inte tolka den annat än som lite rasistisk haha! :D Men den är faktiskt det bästa jag köpt mot mitt ansikte som både är torrt och alldeles jätteflötigt på sina delar, känner mig alltid sjukt fräsch efter en omgång med den :) Läser också revolt, sista delen i hungerspelen. Har slukat dom böckerna som om det vore choklad under lingonveckan!
 

Fräschaste tjejen på campus is signing out! ;D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!