Skobekymmer

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2012-09-23 » 21:23:57
Behöver köpa mig ett par nya höstskor. Mina kängor som jag köpte förra året har släppt i sulan så nu är jag på jakt efter nya. Medan jag väntar på att Tim ska sluta jobba kollar jag runt lite på putthefeetfirst, och har valt ut två starka kandidater, problemet är bara att jag tycker båda är kanonsnygga! Får kika runt lite när jag kommer ner till Växjö och ser vilken som passar bäst :)
 
Bilderna är tagna från putfeetfirst.se, Sko nr1 - Din sko 499 Sko nr2 - Skopunkten 349kr
 
Kan inte riktigt bestämma mig för vilka som är snyggast. Gillar den lite högre klacken på dom andra skorna men gillar detaljerna på dom från din sko... Vad tycker ni?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!