Pouring down

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-09-11 » 15:59:58
Spöregnar ute nu. Började regna precis när jag kom hem från skolan så lade mig i sängen för att läsa/sova lite. Vaknade vid ett tiden inatt och kunde inte somna förrän vid fem tiden igen. Så kan ju säga att kaffe har varit min bästa vän idag ;) Men idag var jag och köpte två stycken böcker på campusbokhandeln som jag borde börja läsa typ nu, men i ärlighetens namn lockar det mig inte alls. Borde ta mig till Bibblan för att få mer fokus eller något!
 

"Management in social work" och "Organisationsteori struktur kultur och processer"
 
Nej nu SKA jag börja bläddra i böckerna i allafall, måste ha lärt mig något nytt innan housen idag!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!