Payday = Billday

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-09-25 » 13:04:58
Idag ramlade CSN bidrag och lån in på kontot. Kände mig riktigt rik för ett tag där, men det var tills jag betalade mina räkningar haha! Men hoppas att min sista lön från i somras som kommer på torsdag kan göra mig lite rikare så att jag har råd att köpa TV denna månad, och även betala av lite av min skuld för datorn till mamma. Men nu är i alla fall alla räkningar betalda. Det blev hyra, mobil, dans och så förde jag över pengar till mitt ica konto så jag kan köpa mat och sånt där bra och ha ni vet ;) Så nu har jag gjort mitt idag, tänker ligga i soffan och bara ta det lugnt ett tag till sedan blir det städ och ikväll blir det lite dans hoppas jag :)
 
Bilden är tagen från Facebook
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!