No inspo

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-09-14 » 15:18:05
Känner mig sjuuukt omotiverad till allt idag, samtidigt som jag är pepp på att dra på Smålandsnations kick off ikväll. Men verkar inte som om det är någon från klassen som ska dra dit som jag kan förfesta med suck... Så får nog dricka lite vin i min ensamhet spela hög musik och öva mina skakarumpa skillz hemma som vi fick lära oss på raggan häromdagen. Regnet öser ner också som tusan, så är inte pepp på att ta på mig annat än mjukis och en gammal träningstisha. Men måste kanske byta om innan jag drar iväg på Kickoffen ;D Vet i alla fall att jag ska ha sotade ögon som på  bilden, köpte lite nya penslar igår så var tvungen att testa hur dom funkade. Gjorde två olika svarta sotningar på ögonen ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!