Måndagsmys

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-09-03 » 22:28:39
Ligger och myser för första gången i min soffa, den är liten men det går alldeles utmärkt att ligga och mysa i den själv med en film och världens bästa filt till sällskap. Ligger och storgosar med teddyfilten som är den skönaste filten jag någonsin haft, funderar starkt på att köpa en till bara för att, jag kommer bli alldeles förkrossad om något händer denna och jag inte hittar en ny haha! Så ett tips till alla er där ute när hösten kommer, skaffa en teddyfilt, finns billiga på rusta! :D Slänger upp en dagens efter filmen också, köss på er!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!