Hometown

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-10-25 » 12:32:14

Sitter i Borås på högskolans bibliotek och pluggar. Satt här ett tag med min älskade vän Erika men kan säga att inte mycket blev gjort! Men nu har jag kommit en bit på vägen i alla fall, men är fortfarande mer än hälften kvar... Erika kommer tillbaka om drygt en timma och då blir det fortsatt plugg och sedan blir det väl häng och tjöt! :)

Postat av: Erika
URL: http://fitnessguru.se/fightingforfit 2012-10-25 / 19:42:56

ÅH - det var så fint att få träffas och umgås igen! saknar det :(:(:( <3

(och ja, det är bara jag som kommenterar igen, om det var det du tänkte på när du klickade på kommentarsfältet....)

Svar: Saknar också att umgås med dig! Men det kändes inte alls som om det var så längesedan vi träffades, när vi träffades. Förstår du vad jag menar? :P Alltså det kändes inte knas ;)
Johanna


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!