Sleep tight

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-11-19 » 00:04:51
Lade mig precis i sängen för att sova, lite sent kanske med tanke på att det är plugg på bibblan hela långa dagen imorgon (eller nästan, måste dansa vid fem tiden!) Men vid åtta idag kom en annan kompis hit, denna gången en utbytesstudent från Holland, känner att jag borde börja hänga mer med svenskar. Kommer bli tomt här nästa termin när i stort sett alla har åkt hem, BUHU! Men i alla fall, jag och Dominique kollade på Dear John och käkade lite gött, nu ska jag kolla/somna till Big bang theory, är så standard för mig! Sov gott så att ni är pigga och glada imorgon, eller gör som jag, förlita er stenhårt på kaffet ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!