Myser

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2012-11-01 » 20:35:11
Ligger i soffan och göttar mig, ska snart tvätta av mig sminket, poppa popcorn och förflytta mig till sängen och kolla mulan. Mår inte alls bra, imorgon ska jag iväg till Ica och se vad dom har för saker som kan få min förkylning att försvinna lite snabbare! Tänkte lägga upp en bild på ett par brallor som är på väg hem till mig från Nelly!
 
 
Har letat efter ett par sådana här brallor ett bra tag men har inte haft lust att betala alldeles för mycket pengar. Så när jag såg att dom fanns på Nellys rea och att jag hade ett presentkort på 100kr där kändes som taget! Hoppas bara att dom sitter som dom ska! Ha en bra torsdag på er allihopa!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!