Look of today

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-11-22 » 21:34:35
Detta har jag gått klädd i idag. Först var det sömn för länge och frukost för sent. Började inte förrän halv tre så tänkte städa och så innan jag drog till skolan men var så sjukt trött så jag stannade i sängen istället ;) Efter seminariet slängde jag i mig en snabb middag och begav mig till lyrical jazz. Och appropå dans, jag kan inte beskriva huuuuur lycklig jag blir av dans, det är som att allt annat försvinner under tiden man dansar och man kan leva på den känslan hur länge som helst! :)
 
Tröja - Cubus, Byxa - Nelly.com, - Skor - Skopunkten, Dataväska - Daniel Ray
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!