Being a good girl

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-11-08 » 11:34:31
Gick upp tidigt idag (för att vara mig på en ledig dag), faktiskt redan vid tio tiden. Gick upp tidigt för att hinna göra massa saker idag, men hittills har jag bara ätit frukost och druckit morgonkaffet. ÄLSKAR kanel i kaffet, så sjukt gott alltså. Men snart ska jag sätta igång och diska, städa och duscha. Och lägga upp skor på en loppis sida på facebook som ska säljas. Mina älskade, älskade skor :( Men använder dom inte längre och just nu ligger dom bara i en låda under min säng, och jag behöver pengar! Ikväll ska jag iväg på wine and cheese night, med en massa härliga utbytesstudenter. Och imorgon kommer lillsyrran och då är det fest hela helgen! Slänger upp en outfit bild lite senare när jag kommit på vad jag ska ha på mig ;)
 
Hade det varit roligare att städa såhär kanske haha!?
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!