Back home

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-11-01 » 18:01:34
Kom tillbaka till min kära lägenhet i Växjö idag, och ja det är en perfekt lägenhet och jag älskar den. Men tyvärr saknar den något, och det är min älskling. Känns alltid så tomt när man har varit hos någon i en vecka och sedan helt plötsligt är man "ensam". Sjukt tråkigt, och inatt vill jag inte ens tänka på hur det kommer kännas när man är van vid hans värme. Men men allt är inte trevligt när man sover nära den man älskar. Han har gett mig fetaste förkylningen, har ont i halsen och är stört snuvig! Men kan berätta lite om min vecka.
 
I torsdags var det plugg med Erika, sedan viskan med Erika, sedan träffade jag på Patricia och Rirri där också.
I fredags var det utgång med ett par brudar som gällde, Karin, Patricia och Rahel, mycket roligt :)
I lördags var det bara plugg och mys med grabben som gällde.
I söndags var jag lite barnvakt åt mammas sambos barnbarn
Resten av dagarna har spenderats på café Viskan eller i Tims lägenhet!
 
Bild från när jag fyllde 20 på mig, Karin och Patricia
 
Och en gammal bild på min sovande snygging
 
Hade en väldigt bra och helmysig helg, med vänner, lata dagar och fet mat och fika! :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!