Jag har fyllt 20!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2012-05-14 » 15:30:56
I torsdags fyllde jag 20 år och det har firats i fyra dagar nu, men det största och bästa firandet var helt klart i Lördags och här kommer en bildbomb från en av mitt livs bäääästa kvällar! Vi festade först i lägenheten som jag och Erika tagit över, vi dansade sjöng och drack i mängder! Alla var så snygga, och jag har dom bästa och snyggaste vännerna i hela världen!



Min dödligt snygga klänning är från Gina Tricot och fick den av Patricia i födelsedagspresent, har nog aldrig känt mig så snygg som jag gjorde i Lördags, och om jag har det så minns jag det inte! Slänger upp en bättre bild på min outfit när en sådan kommer fram! :)


Don't block out the light when it tries to shine through
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!