Howl to the moon

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-05-17 » 21:27:06

Igår när jag sprang till bäckäng för att kolla på en föreställning med tvåorna såg jag ut såhär. Hade brutal klädpanik men när jag hittade Erikas übersnygga linne med en varg och fransar var den paniken över! Förjävla snyggt alltså ;) Efter föreställningen, som förövrigt var mycket bra, kikade jag och sanne lite i stan, hittade ett par örhängen och en sak som jag har letat efter läääänge, en haircuff. Gör den där tråkiga "jag-har-en-dålig hårdag-toffsen" mycket snyggare! Fick även med mig en palett med en massa ögonskuggor som var en present från Karin, och så köpte jag lite piercing kulor, lyckas alltid tappa dom hela tiden.

 

Never forget to love yourself

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!