Förlåt..

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-05-07 » 13:29:17
För min långa frånvaro, men har hänt väldigt mycket privat och har mått skit. Men börjar plocka upp bitarna av mitt hjärta från golvet nu. Jag kan umgås och skratta utan att det känns påtvingat, jag mår inte bra men jag lever i alla fall, det är alltid något. Men kommer försöka blogga igen nu. Men har flyttat till en ny lägenhet med min barndomsvän Erika i två månader så vill få iordning lite, men Erika har ju sin kamera och sitt fotointresse, så lyckas säkert ta ett par outfit bilder, lite bilder på lägenheten och så med hjälp av henne.

I hope you understand
Postat av: Erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/ 2012-05-08 / 15:22:37

vi ska ta oss igenom det här du och jag johanna. jag lovar. friends forever and always. glöm inte att jag lyssnar när du måste prata. även om du måste väcka mig mitt i natten när ångesten är som jobbigast. <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!