Tentaångest!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-03-22 » 13:18:07
Sitter i vardagsrummet och har en sista ordentlig cramsession innan min tenta imorgon, är sååå nervös. Brukar vara det men det brukar gå bra dock. Men just nu vet jag inte riktigt hur det kommer gå imorgon, det får bära eller brista! Vill inte ha underkänt, tror inte jag har haft det sedan sjuan eller något, så varför börja nu? Ni som läser detta kan väl skicka mig en extra tanke och energi imorgon mellan klockan åtta och klockan ett när jag har min tenta, hade varit evigt tacksam! :)

Nu blir det en kopp kaffe och ett par glas saft med näsan i lagboken!

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!
URL: http://adaras.se 2012-03-22 / 22:14:56

- Hej! Tänkte tipsa om min tävling där du kan vinna en valfri vara från Beachandmotion värde 500kr.

Allt du behöver göra är att kommentera :D

http://adaras.se/2012/march/vinn-valfri-vara-fran-beachandmotion-for-50.html#comment

Kram!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!