samma sak varje dag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-03-15 » 16:05:11
Ja som rubriken lyder så består väl mina dagar av samma sak och kommer göra det tills den där tentan är över nästa fredag (PAAAANIK). Tror förövrigt att detta kan vara det första jag får underkänt på sedan.... typ sjuan. Hatar att få underkänt på något, vill alltid vara bättre än bäst! Men mina dagar består av frukost (ägg), en kopp kaffe, och sedan plugg plugg plugg (med för många avbrott egentligen) och sedan när det är klart är det dags för dans. And thats the way it is. Har inga problem med det egentligen blir bara så rastlös, men när det är fint väder så man kan plugga utomhus är det rätt chill. Men idag när det är gråmulet och kallt suger det verkligen, men har ändå lyckats plöjja igenom en gammal tenta, återstå att se imorgon om jag har gjort rätt eller inte. Men snart är det dags för lite dans, idag är det dancehall (en av favoriterna) och jazz!

Tänkte skriva lite om vilka danser och så jag dansar någon dag, kan det vara intressant tro? :)

Saknar mina fina danstjejer från gymnasiet, känns konstigt att dansa med andra än dom faktiskt!

Saknar också cheerleadingen, jag dör lite. Men den 24 och 25 är det tävling i Boråshallen och kommer bosätta mig där då faktiskt! :D

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!