Overslept...

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-03-01 » 17:18:00
Försov mig idag så missade föreläsningen om LVM =/ Men hoppas att den powerpointen som föreläsaren anväder och som jag skrivit ut gör nytta så att jag kan försöka läsa till mig det jag missade ändå. Så tänkte spendera en del av kvällen och dagen med att läsa om LVM, lag om vård av missbrukare i vissa fall. Igår hade jag föreläsning om LVU, som är tvångsvård för unga. Sjukt intressant! :) Men nu ska jag slänga upp en liten outfit bild för någon dag sedan! :)

Tänkte göra ett inlägg lite senare om min och Erikas pysselkväll när vi fixade lite smycken! :)
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com 2012-03-01 / 21:02:55

Fina du, vi saknade dig! Jag har mina anteckningar från dagens föreläsning renskrivna på datorn; vill du att jag skickar dem till dig? Så slipper du undra om du missade något (jag är en antecknoman och skriver ner allt...)Ses nästa vecka <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!