Förmiddagshäng

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-03-12 » 16:04:55
Idag har solen lyst över Borås och för första gången (enligt mig) verkligen varit värmande! Så efter min pannkaksfrukost (muuuums) satte jag mig ute på balkongen med en kopp kaffe och boken civilrätt för att plugga och stilla min tentaångest lite grann. Men såklart mest för att njuta av solens strålar för hör och häpna jag kunde sitta i halvkorta byxor och ett linne på min balkong, och dom som känner mig vet att jag är ständigt kall så att kunna sitta så lättklädd betyder att det är riktigt skönt väder ute! :)



Fick brutalt sug efter pannkakor igår så var tvungen att steka ett par styckna, för första gången någonsin kan tilläggas, och resterna fick bli min frukost idag! :)



Tror att jag kommer spendera fler förmiddar på balkongen med en bok knät, riktigt soft alltså :)



Och just det, blev nyförälskad i mina gamla pilotisar häromdagen också, tycker att det där med pilotglasögon är så rätt! Men nu ska jag springa iväg till bussen för att lämna träningskläder till älsklingen och sedan dansa modern och balett <3
Postat av: Mooa
URL: http://killergoat.blogg.se/ 2012-03-13 / 18:01:03

Hejhej! Fin blogg!

Vill du följa varann på bloglovin?

Kram.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!