Confused at St.Pattys day

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2012-03-17 » 16:40:14
Sitter i soffan med en kopp kaffe och är lite förvirrad på lite olika sätt. Funderar dels på vad jag ska slänga på mig ikväll när jag ska ut med ett par kompisar. Är just nu inne på höga svarta jeans och en svart tshirt istoppad meen det känns så jävla tråkigt alltså så vet inte riktigt! Funderar också på vad jag ska laga till mat innan jag drar iväg, har tagit fram kyckling men är väl inte egentligen sugen på det. Och vill inte ha ris eller något sånt där vanligt till för ska äta... NYTTIGT nu faktiskt haha! :D Så funderar på om jag ska göra typ blomkålsmos till men alltså vet inte riktigt om jag är på att börja ett sånt projekt för jag har ju inte direkt verktygen att göra mos ;) Alltså köket i lägenhet är så sparsamt utrustad att man blir ju nästan mörkrädd! Men ändå funkar det :)

Är sugen på att ha på mig något sånt här ikväll, eller något annat grönt för det är faktiskt st.Patricks day, meeen har ju inget grönt i garderoben ;)

Ååååh, älskar alla kläder från nastygal! Önskar att jag sket pengar så att jag kunde shoppa sönder!

Postat av: erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/ 2012-03-17 / 17:41:37

Firar för real i Irland. Har massa grönt. Kan festa åt dig lite också ;)


Postat av: TECKNING & FOTO
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/ 2012-03-18 / 16:05:10

TÄVLINGSTIPS - lottar ut valfritt smycke till ett värde av max 200 kronor hos mig!!



Kika också in i bloppisen, ingenting över 100 kronor!!! Och oanvända, eller knappt använda, kläder: http://nataliehakansson.blogg.se/saljes/


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!