Baka baka, liten kaka

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-03-10 » 15:25:00
I onsdags bestämde sig jag och Erika för att baka, för första gången i mitt liv som jag bakade på riktigt faktiskt! :) Vi bestämde oss för att baka chokladmuffins, hallonmuffins och såklart hederliga kanelbullar! Erika som är så flitig med sin kamera tog bilder och som vanligt har jag snott dem av henne!




Doing some shopping, eftersom i köket fanns det absolut ingenting som man har när man bakar så fick vi ju vackert köpa allt som behövdes!




Chokladmuffins, ser så proffsigt ut, och goda var dom också! Kan ju säga att jag och Erika var riktigt sugna på att smaka på dessa skönheter! (Även om att slicka rent skålen och händerna var gott det med!)



Medans bullarna höll på att jäsa och ligga i ugnen började vi med hallonmuffins, och som kökets boss fick jag äran att visa upp skönheterna :)



Och såhär blev slutresultatet av både hallonen och bullarna!

Måste säga att jag får nog ta bort den självutnämnda titeln Loser i Köket, för jag kan säga er att det var riktigt gott!! :D


Postat av: Erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/ 2012-03-10 / 16:36:04

riktigt gott räcker nog fasen inte ens! GODARE ÄN GODAST GOTT är nog den enda rätta titeln :D



göras om fler gånger? :D:D:D:D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!