Pyssel och presenter

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-06-08 » 19:06:00

Dom här två armbanden är studentpresenter som personerna förhoppningsvis har fått och tyckte om (tidsinställt inlägg) Eftersom jag inte har så mycket pengar som man borde lägga ut på studentpresenter tänkte jag att det är lite roligare att göra något eget, blir mer personligt då! :) Som vanligt är alla delarna köpta på Bead place i Borås, dom har även en webshop om ni som läser inte har vägarna förbi Borås!


Dessa örhängen tog bokstavligen talat bara två minuter att göra haha! Love it när det går så snabbt och smidigt :P Det är dom här nitarna som jag köpte på fyndiq.se men dom kommer från masala.se egentligen :) Dom är nitarna är bara 3cm tror jag, kommer beställa både större och mindre när jag får mer pengar sen för att göra ännu mer örhängen och annat roligt! Tänkte förövrigt försöka sälja lite smycken som jag gör/har gjort, någon intresserad? ;)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!